(048) 704−44−22 Все телефоны

Договор публічної оферти

 

Уважно ознайомтеся із Договором публічної оферти, перш ніж користуватися послугами сайту. Якщо Ви не згодні з Договором публічної оферти, не використовуйте сайт.

Договір публічної оферти може змінюватися без попередження. Зміни в Договорі публічної оферти набирають чинності з моменту їх публікації на сайті.

Здійснення оплати є свідченням Вашого безумовного акцепту та погодження договору публічної оферти.

Програмне забезпечення Сайту не дозволяє обробляти замовлення, пов’язані із пільговими перевезеннями. Придбання Квитка Користувачем на пільгових умовах (безкоштовне перевезення і т.п.) здійснюється виключно в Касі Компанії. Приносимо вибачення за незручності. 

 

Текст Угоди публічної оферти від 20 травня 2020 року.

 

УГОДА ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

(УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ)


1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

  1. Для цілей даної Угоди терміни вживаються в такому значенні:

  1. Публічна оферта (далі — Угода) — пропозиція Компанії, адресована будь-якій фізичній особі (Користувачу) відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним Договір на умовах, що містяться в публічній оферті.

  2. Компанія — ФОП Денісенко Євгеній ігорович (ідентифікаційний код особи: 3191525430; місцезнаходження особи: Україна, 65085, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КУСТАНАЙСЬКА, будинок 3). Є агентом при укладенні Перевізником та Автостанцією із Користувачем договору перевезення пасажирів та багажу. 

  3. Користувач — фізична особа, яка є Платником (Покупцем) або Пасажиром, що досягла віку 18 років, або володіє повною цивільною правоздатністю та дієздатністю відповідно до чинного законодавства України, яка зареєструвалась на Сайті та/або іншим чином уклала з Перевізником Договір шляхом Акцепту за допомогою формування замовлення на Сайті без реєстрації. Користувач може діяти в межах Угоди від свого імені та на свою користь та/або від імені третьої сторони та на її користь, у такому випадку Користувач діє виключно в межах повноважень наданих третьою стороною.

        1. Користувачем також є особа, незалежно від обсягу цивільної дієздатності, яка була вказана в якості отримувача послуг, або користується послугами, придбаними на Сайті. 

        2. Платник (Покупець) — особа, яка здійснює оплату Електронного пасажирського квитка, незалежно від того, чи є вона Пасажиром.

        3. Пасажир — особа, якій надається послуга з перевезення транспортним засобом, яка не бере участь у керуванні ним, та вказана в Електронному пасажирському квитку.

  1. Акцепт — повне, безумовне та беззастережне прийняття Користувачем умов даної Угоди без будь-яких виключень та/або обмежень, і є тотожним укладенню двостороннього письмового Договору.

  2. Сайт — сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об’єктів права інтелектуальної власності (включаючи об’єкти авторського права та/або суміжних прав тощо), пов’язаних між собою і структурованих в межах адреси https://odessa-bus.com.ua, доступ до яких здійснюється через вказану адресу мережі Інтернет.

  3. Адміністратор Сайту — фізична особа-підприємець Денісенко Євген Ігорович, дата реєстрації: «14».11.2016 року, дата запису: «10».11.2016 року, номер запису: 2 556 000 0000 126185, який забезпечує розробку, технічну підтримку коректного функціонування Сайту, забезпечення контролю безпеки Сайту, оновлення, редагування та/або заміну наповнення Сайту, забезпечує розрахунки, пов’язані із виникненням цієї Угоди, реалізує права та виконує обов’язки передбачені Угодою.

  4. Послуга — дія або комплекс дій, направлених на пошук Перевізника за маршрутом перевезення пасажирів та багажу в дати та строки за вибором Користувача, організація укладення із Перевізником договору на перевезення пасажирів та багажу в формі Електронного пасажирського квитка на умовах, визначених Перевізником, придбання Електронного пасажирського квитка за допомогою сайту, а також інші автостанційні послуги, включені до вартості Електронного пасажирського квитка. Зміст, обсяг та строк надання Послуги залежить від обраних Користувачем варіантів перевезення, запропонованих Компанією на Сайті. Компанія не зобов’язана надавати Користувачу Послугу в обсязі та строк,  відмінні від обраних Користувачем під час замовлення на Сайті, або ті, які визначені даною Угодою.

  5. Замовлення Користувача (далі — Замовлення) — набір відомостей про маршрут, Пасажирів, Покупця, дату, час відправлення та прибуття, та інші умови перевезення, обрані Користувачем за результатами використання Сайту, що вказуються в Електронному пасажирському квитку після оплати вартості Електронного пасажирського квитка.

  6. Обліковий запис — сукупність даних про Користувача, необхідна для його аутентифікації.

  7. Перевізник — юридична або фізична особа, яка безпосередньо надає Послугу та зареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності згідно із законодавством держави місцезнаходження.

  8. Електронний пасажирський квиток (далі — Квиток) — електронно-цифровий документ, що сформований за результатами обробки замовлення Користувача на Сайті та містить відомості про Послугу (Послуги), Компанію, Перевізника, Покупця та Пасажирів (у випадку якщо Покупцем та Пасажиром не є одна і та ж фізична особа), а також засвідчує придбання Послуги Користувачем, підтверджує право вказаних в документі Пасажирів скористатися транспортними послугами Перевізника з пасажирського автобусного перевезення, та зобов’язує Перевізника надати такі послуги Пасажирам, вказаним у Квитку. Номер квитка є номером угоди публічної оферти та номером договору пасажирського перевезення. 

  9. Багаж — вантаж, розміри якого не перевищують 100 x 50 x 30 сантиметрів, вагою від 10 до 40 кілограмів.

  10. Попередній продаж квитків — продаж Квитків Компанією, який здійснюється більше ніж за добу до відправлення автобуса Перевізника. 

  11. Електронна платіжна система (далі — Платіжна система) — це електронний сервіс, який дозволяє Користувачу здійснити оплату замовлених на сайті Послуг за допомогою підключення до мережі Інтернет та банківських реквізитів Користувача. Для оплати Користувачем Замовлення використовується захищений сервіс платіжної системи LiqPay.

 

2. ПРЕДМЕТ УГОДИ

  1. За цією Угодою, Компанія надає Користувачу Послуги з пошуку відповідного Перевізника згідно Замовлення Користувача та організації укладення договору перевезення пасажирів та багажу, між Користувачем та Перевізником (шляхом продажу/придбання Квитка) в тому числі оформлення квитків різних Перевізників одним замовленням, попереднього продажу квитків, бронювання місць, переоформлення квитка, пошук оптимального розкладу за запитом Користувача, забезпечення розрахунку з Перевізником за придбаний Квиток, сервісного обслуговування Користувача. Ця угода регулює виключно умови придбання обраного користувачем Квитка на перевезення конкретного Перевізника. 

  2. Послуга є належним чином і в повному обсязі наданою після надсилання Користувачеві на адресу електронної пошти (вказану ним при оформленні Замовлення або вказану в Обліковому записі) Електронного пасажирського квитка або відображення на Сайті можливості для Користувача завантажити даний Квиток.

  3. За Послуги, що надаються, Компанія отримує винагороду від Перевізника, передбачену договірними відносинами між Компанією та Перевізником. 

  4. За надані послуги, Адміністратор Сайту, отримує винагороду від Компанії, передбачену договірними відносинами між Компанією та Адміністратором Сайту. 

  5. Компанія, діючи як агент, від імені за рахунок та в інтересах Перевізника, за допомогою Сайту, здійснює продаж Квитків, які надають права на автобусне пасажирське перевезення, повідомляє Користувачу про спеціальні пропозиції, знижки (якщо такі є) та надає іншу інформацію Користувачу про Перевізника  та від імені Перевізника.

  6. Адміністратор Сайту забезпечує розробку, технічну підтримку коректного функціонування Сайту, забезпечення контролю безпеки Сайту, оновлення, редагування та/або заміну наповнення Сайту, забезпечує розрахунки, пов’язані із виконанням цієї Угоди, а також реалізує інші права та виконує інші обов’язки, передбачені Угодою.

  7. Кожне придбання Користувачем Квитка окремо взятого Перевізника, підпорядковується правилам та умовам перевезення саме цього Перевізника. Недотримання правил і умов Перевізника або Компанії може призвести до скасування замовлень,  відмови у доступі до Сайту та/або придбаних послуг, відмови у можливості скористатись Квитком, без повернення сплачених коштів.

  8. У випадку придбання декількох Квитків одним замовленням, правила і умови здійснення перевезень кількох Перевізників можуть відрізнятись. До перевезень конкретного Перевізника застосовуються умови перевезення цього Перевізника. 

  9. Програмне забезпечення Сайту не дозволяє обробляти замовлення, пов’язані із пільговими перевезеннями. Придбання Квитка Користувачем на пільгових умовах (безкоштовне перевезення і т.п.) здійснюється виключно в Касі Компанії.

  10.  Номер Договору перевезення між Користувачем та Перевізником відповідає номеру придбаного Користувачем Квитка.

  11.  Датою укладення Договору, є дата здійснення платежу, в рахунок придбаного Квитка.

  12.  Користувач, шляхом реєстрації на Сайті та/або придбання квитка на Сайті, в залежності від того, яка подія сталась раніше, приймає дану Угоду, беззастережно і безумовно погоджується з умовами надання Послуг, передбаченими цією Угодою, та зобов'язаннями, покладеними на Користувача в рамках цієї Угоди.

  13.  Здійснення Користувачем реєстрації Облікового запису на Сайті або оформлення Замовлення без реєстрації є свідченням його Акцепту Угоди публічної оферти та погодження з правилами й умовами, визначеними Компанією на Сайті.

  14.  Формування Користувачем Замовлення (обрання маршрутів і дат, наявних рейсів, внесення даних Пасажирів і Покупця тощо) здійснюється ним самостійно та підтверджує ознайомлення Користувача із умовами та правилами перевезення конкретного Перевізника та повну та беззаперечну згоду із цими умовами та правилами. Внесена Покупцем інформація автоматично фіксується в системі Сайту, у внутрішній базі Компанії та/або Перевізника для подальшого опрацювання Замовлення.

 

3. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

  1. Користувач має право:

  1. Отримати послуги за Договором;

  2. Скористатись Квитком, у відповідності до обраної дати, часу, місця відправлення та обраного Перевізника;

  3. Повернути Квиток на умовах, визначених Перевізником та/або Компанією;

  4. Вимагати від Компанії дотримання інших прав та виконання інших обов’язків, передбачених даною Угодою.

  1. Користувач зобов’язаний:

  1. Здійснити попередню оплату вартості Квитка у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості Квитка, вказаної на Сайті;

  2. Перевірити дату, час, місто/місце відправлення, місто/місце прибуття до придбання та одразу після придбання Квитка;

  3. Завчасно прибути до місця відправлення із урахуванням умов та правил перевезення, встановлених Перевізником;

  4. Ознайомитись з правилами і умовами перевезення обраного Перевізника до придбання Квитка обраного Перевізника, і тим самим надати згоду виконувати і діяти відповідно до правил та умов Перевізника;

  5. Ознайомитись з умовами повернення Квитка обраного Перевізника до придбання Квитка обраного Перевізника, і тим самим надати згоду виконувати і діяти відповідно до правил та умов Перевізника. Якщо Перевізник надає можливість визначити умови повернення квитка тільки після його придбання, Користувач погоджується, з тим що утримання при поверненні такого квитка, може дорівнювати 100% вартості квитка, незалежно від часу звернення із заявою про повернення квитка, в залежності від умов повернення квитка, встановлених обраним Перевізником.

  6. Самостійно визначити достатню кількість часу для здійснення пересадки, купуючи Квиток двох або більше Перевізників або до пункту здійснення пересадки, за допомогою Сайту, незалежно від того, чи запропонована така пересадка Сайтом;

  7. Не використовувати Сайт у випадку незгоди з цією Угодою, викладеними у ній правилами та умовами;

  8. В разі неможливості скористатися Квитком до відправлення автобуса відповідно до умов перевезення та повернення квитків обраного Перевізника звернутися із заявою про повернення квитка.

  9. Виконувати інші обов’язки, визначені цією Угодою.

  1. Компанія має право:

  1. Діяти від імені Перевізника, в межах повноважень, визначених договірними відносинами з Перевізником;

  2. Організувати укладення Договору перевезення між Користувачем та Перевізником, на умовах та в спосіб визначений Перевізником;

  3. Доручити Адміністратору Сайту у випадках, передбачених договірними відносинами між Компанією та Адміністратором Сайту, отримати від Користувача кошти за придбаний Квиток та спрямувати дані кошти на розрахунковий рахунок Компанії, з метою їх подальшого переказу Компанією на розрахунковий рахунок Перевізника;

  4. Встановити та отримати додаткову винагороду від Пасажира, за додатково надані йому сервіси та/або послуги, які надаються Автостанцією, в разі їх фактичного замовлення Пасажиром на Автостанції, які оплачуються окремо в Касі Автостанції за окремим замовленням Пасажира; 

  5. Отримувати від Користувача будь-яку інформацію, необхідну для виконання своїх зобов’язань за Угодою. У разі неподання інформації, неповного або неправильного подання інформації, Компанія має право відмовити в наданні послуг до подання Користувачем такої інформації;

  6. В односторонньому порядку вносити зміни до умов Угоди шляхом розміщення нової редакції Угоди на Сайті;

  7. Вносити зміни у Замовлення  у разі виявлення будь-яких помилок у вартості Послуг на Сайті та/або у створених Користувачем замовленнях (оплачених та неоплачених), що були оформлені за невірною ціною. Користувачеві буде запропоновано зберегти замовлення з правильною ціною (більшою або меншою) або анулювати бронювання (замовлення, квиток) без стягнення штрафу, про що Користувач повідомляється в телефонному режимі або на електронну пошту. В разі незгоди Користувача із запропонованою ціною після виправлення помилок, відбувається анулювання замовлення, бронювання, квитка, про що формується відповідне повідомлення в Кабінеті Користувача або направляється лист на електронну пошту, або Користувач повідомляється телефоном за вибором Компанії;

  8. На свій розсуд та у будь-який час створювати, змінювати, скасовувати правила користування Сайтом, здійснювати будь-які інші зміни на Сайті, без попередження Користувача шляхом оприлюднення на Сайті.

  9. Вимагати від Користувача дотримання ним інших прав та виконання інших обов’язків, передбачених даною Угодою. 

  1. Компанія зобов’язана:

  1. Вчасно повідомити Перевізника про придбаний Квиток і додаткові послуги оплачені Користувачем, якщо такі мали місце;

  2. Надіслати Користувачеві на адресу електронної пошти (вказану ним при оформленні Замовлення або вказану в Обліковому записі) Електронний пасажирський квиток, або забезпечити можливість  для Користувача завантажити даний Квиток із Сайту Компанії;

  3. Забезпечити розрахунок Користувача з Перевізником за придбаний Квиток шляхом:

  1. переказу коштів, отриманих від Користувача в якості оплати Квитка, на розрахунковий рахунок Перевізника;

  2. доручення Адміністратору Сайту у випадках, передбачених договірними відносинами між Компанією та Адміністратором Сайту:

-  отримати від Користувача кошти за придбаний Квиток та

- спрямувати дані кошти на розрахунковий рахунок Компанії для їх подальшого переказу Компанією на розрахунковий рахунок Перевізника;

  1. Повідомити Користувача, про зміни в умовах перевезення (за умови повідомлення про такі зміни Перевізником) невідкладно, але не пізніше 24 годин від моменту повідомлення про такі зміни Перевізником, шляхом зміни відомостей про перевезення на Сайті, розміщення оголошень на території автостанції Компанії, аудіо-оголошень гучномовцем на території автостанції Компанії;

  2. Повідомити Користувача, про зміну або скасування рейсу (у випадку надходження такої інформації від Перевізника) невідкладно, але не пізніше 1 години від моменту повідомлення про такі зміни Перевізником, шляхом зміни відомостей про перевезення на Сайті, розміщення оголошень на території автостанції Компанії, аудіо-оголошень гучномовцем на території автостанції Компанії;

  3. Прийняти звернення від Користувача, розглянути його самостійно або направити для розгляду відповідному Перевізнику;

  4. У термін не більше одного місяця від дня надходження звернення Користувача, а якщо таке не потребує додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня його отримання, повідомити Користувача про результати розгляду звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні Користувача, не може перевищувати сорока п'яти днів;

  5. Забезпечити надання Клієнту наступних послуг:

  1. продаж квитків (в тому числі попередній) та їх переоформлення; 

  2. бронювання місць;

  3. інформування щодо розкладу руху автобусів, вартості поїздки;

  4. користування приміщеннями для чекання поїздки, обладнаними місцями для сидіння; 

  5. можливість користування громадськими вбиральнями; 

  6. замовлення таксі (звичайного, строкового, нічного); 

  7. зберігання багажу та ручної поклажі; 

  8. замовлення квитків для поїздки з іншого міста; 

  9. одержання інформації у довідковому бюро; 

  10. інших послуг, відповідно чинного законодавства та статуту Компанії.

  1. Виконувати інші обов’язки, визначені цією Угодою.

  1. Адміністратор Сайту має право:

  1. Отримувати від Компанії та/або Користувача будь-яку інформацію, необхідну для виконання своїх зобов’язань за Угодою;

  2. Відхилити заявку Користувача на придбання Квитка у випадку виникнення обґрунтованих сумнівів у достовірності зазначеної Користувачем під час реєстрації та/або оплати вартості Квитка інформації, або інших передбачених чинним законодавством випадках;

  3. Видалити Обліковий запис Користувача за порушення умов Угоди, після погодження такого видалення з Компанією;

  4. Відмовити в реєстрації Облікового запису Користувача, Обліковий запис якого раніше був видалений за порушення умов Угоди;

  5. Отримати винагороду відповідно до умов цієї Угоди та договірних відносин між Компанією та Адміністратором Сайту;

  6. Без попереднього повідомлення Користувача призупинити надання Послуг на Сайті з метою проведення технічних робіт. Строк проведення технічних робіт погоджуються з Компанією та має, за технічної можливості, бути оприлюдненим на Сайті;

  7. Реалізовувати інші права, передбачені цією Угодою та чинним законодавством України.

  1. Адміністратор Сайту зобов’язаний:

  1. Забезпечити своєчасну розробку, технічну підтримку коректного функціонування Сайту;

  2. Забезпечити контроль безпеки Сайту;

  3. Здійснювати своєчасне оновлення, редагування та/або заміну наповнення Сайту;

  4. Дотримуватись чинного законодавства України та міжнародних стандартів у сфері захисту персональних даних під час реалізації прав та виконання обов’язків, передбачених цією Угодою;

  5. Забезпечити можливість ефективного використання Сайту з метою надання Компанією Послуг для осіб з обмеженими можливостями (інвалідністю), зокрема, але не виключно для Користувачів з вадами зору, слуху тощо;

  6. У випадках, передбачених договірними відносинами між Компанією та Адміністратором Сайту, отримати від Користувача кошти за придбаний Квиток та спрямувати дані кошти на розрахунковий рахунок Компанії, з метою їх подальшого переказу Компанією на розрахунковий рахунок Перевізника;

  7. Виконувати інші обов’язки, передбачені Угодою, договірними відносинами між Адміністратором Сайту та Компанією, чинним законодавством України.

 

4. ВЗАЄМОРОЗРАХУНКИ

  1. Кошти, отримані Компанією від Користувача в рахунок придбання Квитка, належать Перевізнику (за виключенням Сервісного збору Компанії (у випадку, якщо такий входив до вартості Квитка). 

  1. Кошти, що були отримані Адміністратором Сайту від Користувача, в рахунок придбання Квитка, та спрямовані ним на розрахунковий рахунок Компанії, з метою їх подальшого переказу Компанією на розрахунковий рахунок Перевізника, у випадках, передбачених договірними відносинами між Компанією та Адміністратором Сайту, — належать Перевізнику (за виключенням Сервісного збору Компанії (у випадку, якщо такий входив до вартості Квитка).

  1. Компанія проводить розрахунок з Перевізником за придбаний Користувачем Квиток на умовах і в строки визначені договірними відносинами між Компанією та Перевізником.

  2. У разі доручення Компанією Адміністратору Сайту отримати кошти від Користувача в рахунок придбання квитка, Адміністратор Сайту зобов’язаний спрямувати дані кошти на розрахунковий рахунок Компанії, на у мовах і в строки визначені договірними відносинами між Компанією та Адміністратором.

  3. Користувач одноосібно відповідальний за всі комісійні витрати та інші визначені банком витрати, які можуть бути додані до ціни Квитка або додаткових послуг, емітентом кредитної або дебетної картки Користувача, крім випадків, в яких витрати мають місце з вини Компанії.

  4. Банківські послуги, пов’язані з переказом коштів в межах цієї Угоди, оплачуються Стороною, яка їх здійснює.

  5. У випадках, передбачених чинним законодавством за надання Компанією послуг може справлятися збір у розмірі визначеному законодавством, або Компанією, включаючи, але не обмежуючись автостанційний збір, вартість якого включно до вартості квитка.

 

5. ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ

  1. Для оформлення Замовлення (придбання Квитка) на Сайті Користувач повинен надати необхідну  інформацію, що може включати в себе: ім’я і прізвище Користувача, номер паспорта громадянина України (у разі необхідності — паспорта громадянина  України  для  виїзду  за  кордон) або паспортного документа іноземця, свідоцтва про народження (у разі, якщо Послуга надаватиметься особі, яка не досягла 16-річного віку, або яка не набула повної цивільної дієздатності у порядку, визначеному чинним законодавством), реквізити документа, що підтверджує право на пільговий проїзд (за наявності), діючу адресу електронної пошти Користувача, контактний номер телефону тощо.

  2. При здійснені оплати Замовлення (придбанні Квитка) Користувач повинен вказати платіжну інформацію, пов'язану з банківськими картками — тобто їх номери і терміни дії тощо. Введення даної інформації здійснюється  при кожній оплаті Замовлення (придбанні Квитка) за допомогою Платіжної системи. При оплаті Замовлення платіжна інформація, дані банківської картки, або інша інформація, використана для оплати Замовлення, — не зберігаються.

  3. Адміністратор Сайту зобов’язаний забезпечити надійне зберігання та усунути будь-які можливості несанкціонованого Користувачем або Компанією використання наданої інформації.

  4. Компанія залишає за собою право передавати дані Користувача правоохоронним органам та іншим уповноваженим на те органам публічної влади у порядку та за підстав, визначених чинним законодавством України.

  5. Користувач надає згоду та підтверджує, що інформація вказана ним при оформленні Замовлення (придбанні Квитка) достовірна, і Користувач має право вказати її при придбанні Квитка та залишити для подальшої обробки та збереження, у тому числі, але не обмежуючись, для:

  1. передачі їх третій стороні, яка тим чи іншим чином пов’язана з цією Угодою, або з метою її повного виконання;

  2. додаткового інформування Користувача, про статус надання Послуги, зміни в процесі та умовах її надання;

  3. подальшої обробки Замовлення Користувача.

  1. Покупець дає згоду на обробку своїх персональних платіжних та даних.

  2. У якості ідентифікатора Користувача використовується e-mail адреса та/або номер телефону, що вказується при придбанні Квитка. Зверненням з номера телефону/e-mail адреси залишеної при придбанні Квитка, дозволяє Компанії ідентифікувати Користувача, як Сторону Договору з відповідними правами та обов’язками, і дозволяє здійснювати дії по відношенню як до Договору загалом, так і до конкретно придбаного Квитка. Звернення Користувача з іншого номера телефону та/або e-mail адреси наданого при придбанні Квитка, дає право Компанії вимагати від Користувача додатково ідентифікувати себе, як належну сторону Договору. У випадку неможливості ідентифікувати Користувача, як сторону Договору Компанія залишає за собою право відмовити у розгляді звернення. Відповідальність за збереження та/або доступ до номера телефону та/або e-mail адреси покладається на Користувача.

 

6. КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

  1. Користувач несе особисту відповідальність за достовірність наданої для збереження Компанією конфіденційної інформації.

  2. Компанія не несе відповідальності за будь-які збитки, завдані внаслідок несанкціонованого Компанією використання конфіденційної інформації, залишеної Користувачем.

  3. Вся особиста інформація, отримана Компанією в результаті здійснення замовлень через Сайт, зберігається згідно з вимогами чинного законодавства України.

  4. Компанія має право використовувати на Сайті HTTP-cookie та інші технології для запам’ятовування вподобань Користувача та способу використання Користувачем Сайту, за умови доведення до відома Користувача Політики використання файлів cookie.

  5. Користувач ознайомлений та надає згоду на будь-яку обробку Компанією персональних даних Користувача, зокрема, в маркетингових цілях, за умови її здійснення згідно з чинним законодавством України.

  6. Компанія залишає за собою право використовувати та розкривати інформацію про Користувача або про замовлення здійсненні Користувачем, за умови дотримання правил конфіденційності.

  7. Компанія зберігає за собою право змінювати правила Конфіденційності в будь-який час.

 

7. ГАРАНТІЇ СТОРІН

  1. Здійснюючи придбання Квитка через Сайт, Користувач підтверджує свою дієздатність та дає згоду на обробку своїх персональних даних.

  2. Користувач погоджується здійснити всі необхідні платежі з метою придбання Квитка кредитними або дебітними картками або іншим дозволеним методом оплати.

  3. Користувач погоджується сплатити всі визначені Компанією кошти, у разі якщо платіж не здійснено, повернуто або відхилено банком Користувача.

  4. Компанія, здійснюючи продаж Квитка за допомогою Сайту, підтверджує наявне у неї право на продаж даного Квитка, у відповідності до умов перевезення, визначених Перевізником.

  5. Компанія зберігає за собою право на свій розсуд блокувати операцію з розрахунку за допомогою кредитних та дебетних карток у зв’язку з підозрілою активністю.

 

8. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

  1. Повернення коштів здійснюється відповідно до чинного законодавства України та правил, встановлених кожним окремим Перевізником.

  2. Користувач оформлює запит на повернення коштів, використовуючи власний Обліковий запис, створений ним під час реєстрації на Сайті, із наданням супровідної інформації (вказівкою причин повернення). У разі, якщо оформлення Замовлення здійснювалось Користувачем без створення Облікового запису на Сайті, повернення здійснюється шляхом письмового звернення до Компанії. У випадку такого письмового звернення Користувача до Компанії, Компанія може додатково витребувати у нього паспортні відомості (у вигляді копії паспорта або свідоцтва про народження тощо), або інші ідентифікуючі дані. 

  3. У разі неподання Користувачем на вимогу Компанії необхідних документів та/або відомостей, Компанія залишає за собою право відмовити у поверненні коштів Користувачу за Замовлення.

  4. Рішення щодо сум, які підлягають поверненню приймає виключно Перевізник. У разі, коли Користувач не згоден із даним рішенням, звернення і скарги з даного приводу Користувач адресує Перевізнику. Компанія не несе відповідальності за суму грошових коштів, яка підлягає поверненню.

  5. Кошти не підлягають поверненню у випадку неможливості отримання Послуги Користувачем (Пасажиром/Покупцем) з вини самого Користувача (Пасажира/ Покупця), або з незалежних від Перевізника або Компанії причин.

 

9. АВТОРСЬКІ ТА МАЙНОВІ ПРАВА, ТОВАРНІ ЗНАКИ

  1. Всі матеріали на Сайті зокрема, але не виключно назви, логотипи, торгові знаки та імена, фотографії, тексти, малюнки або інші зображення, кліпи та інші відеоматеріали, інші елементи змісту Сайту захищені авторськими правами та правами інтелектуальної власності.

  2. Користувач підтверджує, що йому відомо, що всі матеріали на Сайті захищено авторським правом, якщо інше не обумовлено чинним законодавством України, або договорами, укладеними Компанією із третіми особами, і Користувач не може використовувати Сайт у спосіб, відмінний від зазначеного Угоді, або без отримання на те згоди Компанії.

 

10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

  1. Користувач несе відповідальність за точність та достовірність інформації, зазначеної ним при створенні Облікового запису на Сайті та оформленні Замовлення, а також за збереження свого Облікового запису і пароля.

  2. Компанія не несе відповідальності за повноту, точність і достовірність інформації, що міститься в матеріалах сайту, її відповідність вимогам Користувача.

  3. Компанія не несе перед Користувачем відповідальності у випадках повного або часткового порушення функціонування Сайту та/або його окремих компонентів, а також у разі відсутності у Користувача доступу до Сайту з технічних причин.

  4. Всі ризики настання негативних наслідків в результаті використання Сайту  в повній мірі несе Користувач особисто.

  5. Компанія за жодних умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки.

  6. Компанія не несе відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм, що виникли у Користувача в результаті використання Сайту.

  7. Користувач погоджується з тим, що тільки він несе відповідальність за збереження конфіденційності паролів, пов'язаних з будь-яким обліковим записом (Особистим кабінетом, відкритим на Сайті), використовуваним Користувачем для доступу до матеріалів Сайту.

  8. Користувач погоджується з тим, що він несе особисту відповідальність перед Компанією за всі дії, вчинені при використанні власного Облікового запису.

  9. Користувач погоджується з тим, що він несе особисту відповідальність за дотримання умов та Правил перевезення та повернення квитків обраного ним Перевізника.

  10. За повноту та своєчасність спрямування коштів, отриманих від Користувача в рахунок придбання Квитка, на розрахунковий рахунок Компанії з метою їх подальшого переказу Компанією на розрахунковий рахунок Перевізника, Адміністратор Сайту несе відповідальність у порядку та у розмірах, передбачених договірними відносинами між Компанією та Адміністратором Сайту.

 

11. ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТОРІН

  1. Сторона звільняється від відповідальності за порушення умов Угоди, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок дії або бездіяльності третьої сторони.

  2. Користувач розуміє і погоджуєтесь з тим, що Компанія  не несе жодної відповідальності за будь-які прямі, непрямі, побічні збитки та штрафні санкції, а також за незручності пов’язанні з виконанням перевезення (у тому числі, але не виключно, затримки рейсів, скасування рейсів, пропущені стикування рейсів) або інші можливі проблеми, що мали місце у зв'язку з використанням Сайту. Зазначені претензії адресуються обраному Користувачем Перевізнику, якщо такі претензії адресовані Компанії, Компанія направляє такі претензії на розгляд Перевізника.

  3. Компанія не несе відповідальності за помилки або неточності в умовах і цінах з продажу автобусних Квитків та інших товарів і послуг, якщо такі надані Перевізником.

  4. Компанія не несе відповідальності у разі фактичної нездатності виконати зобов'язання за даною Угодою, у зв’язку із неповнотою, недостовірністю та/або несвоєчасністю даних, наданих Користувачем, а також інших порушень Користувачем умов даної Угоди.

  5. Компанія не несе відповідальності за втрати і збитки, понесені Користувачем в процесі поїздок за білетами, придбаними на Сайті, зокрема але не виключно, у зв’язку із рішеннями, діями або бездіяльністю митних, міграційних або інших компетентних органів.

  6. Компанія не несе відповідальність за дії, недбалість, помилки представників і гарантії будь-якого Перевізника, та/або будь-які травми, смерть, шкоду майну та здоров’ю або інший збиток, або витрати, отримані в результаті

вернуться на главную